هبوط میکائیل

جبرئیل سمت راست و میکائیل سمت چپش...

هبوط میکائیل

جبرئیل سمت راست و میکائیل سمت چپش...

هبوط میکائیل

...و خداوند ندا داد: "ای جبرئیل و ای میکائیل! هر دو به زمین فرود آیید و او را از خطر دشمن حفظ کنید."
جبرئیل بالای سر و میکائیل پایین پای حضرت نشستند...
(ماجرای لیله المبیت)

آخرین مطالب

شباهت های من و شهید!

يكشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۴۶ ب.ظ


بسته ی باز پفک را گرفت جلویم و گفت بفرمائید.

شاید تعجب را از چشمانم خواند که بلا فاصله گفت پسرم پفک خیلی دوست داشت...

پا گیرش میشوم. می نشینم کنارش.قابلمه ی خالی را این ور و آن ور میکند و زیر لب میگوید: تمام شده.هر وقت میام اینجا یه قابلمه ماکارونی درست میکنم میارم.اخه پسرم ماکارونی هم خیلی دوست داشت...

پ.ن1: خدا رو شکر یه کارمون شبیه شهدا شد!!

پ.ن2:اصلا حواسم نبود عکسی بگیرم یا آدرسش را یادداشت کنم. قطعه 29 بود گمانم.

پ.ن3: دارم فکر میکنم پفک ها و ماکارونی های آن موقع ها چه شکلی بوده است؟؟!!
  • صهبا

نظرات  (۳)

آخی آجی...چقد این مادرای شهدا باصفان...دلم بهشت زهرا میخواد...پیش بابا مصطفی
پاسخ:
بعد از چهار ماه حدودا این پنج شنبه دعوت شدم بالاخره.
اونجایی که مادر و پدرای شهید رو دفن میکنن چند تا دیگه اضافه شده بود.همه ی فرماندهای پیش بابا مصطفاتم سنگ مزاراشونو جدید کردن خیلی دلم گرفت. یه چیزی ام براشون نوشتم میذارم بعدا.
آجی ماشاالله نوشته هات فوق العاده ان...ان شاالله خدا به دستت برکت بده.....
خدا به قلمتون برکت بده ...
نمیشه خوند و بغض نکرد...
پاسخ:
سلام
قدم رنجه فرمودید.
عاقبتتان به خیر.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی